Alicia Keys - How Come you don't Call me anymore? Lyrics
Song Lyrics @ Any Song Lyrics .com

Lyrics Search Song Lyrics Directory (artists)
Song Lyrics Home 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

 
Lyrics Menu

New Lyrics



Alicia Keys - How Come you don't Call me anymore?

 

But all I wanna know baby is, if what we had was good
(oh,oo,oh,oo,oh,oh,oh)
Just pick up the muthafickin' phone damn!
Aay- Aay babe
Mmmm


verse one:
I keep your picture beside my bed. (mmm)
And I still remember everything you said.(ooo,eeee)
I always thought our love was so right I guess I was wrong. (hmm)
Always thought you'd be by my side papa - now you're gone.(And I'm not trying to hear that shit)
What I wanna know baby- if what we had was good how come you don't call me.... Anymore?


verse two:
I still light the fire on a rainy night.
I still like it better when you're holding me tight. (yeah)
Everybody said, everybody said that we should never part mmm.
No, no ( Ya'll look kinda good together)
Tell me baby, baby, baby why? Why you wanna go and break my heart?
Aaaay Ooo.
All I wanna know is baby- if what we had was good- how come you don't call me ......anymore?
ooh
uh,uh.uh

breakdown- Sometimes it feels like I'm gonna die.
If you don't call me papa ooh you gotta try.
Gon' get down on my knees hoping you please.
Please- oh (oooo)Won't you call me sometime papa.
(you know it's just one lousy quater)
Why don't cha call me anymore? Ayye
How on earth can't you just pick up the phone?
You know I don't like to be alone.
How come you don't call me?
Why must you torture me?
How come you don't call me?
How come you don't call me?


 

All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.