Puff Daddy f/ Mase - Can't Nobody Hold Me Down Lyrics
Song Lyrics @ Any Song Lyrics .com

Lyrics Search Song Lyrics Directory (artists)
Song Lyrics Home 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

 
Lyrics Menu

New Lyrics



Puff Daddy f/ Mase - Can't Nobody Hold Me Down

 

Verse One: Mase

Now its on.. on the hot track
Melt like its hot wax
Put it out, all the stores
Bet you could shop that
Leave a nigga with a hot hat
Frontin like Bad Boy.. and got tracks
(Nigga stop that)
There's no guy slicker than this young fly nigga
Nickel-Nine Nigga, floss you die quicker
The fed time, outta town pie flipper
Turned Cristal into a Crooked Ide's sipper
Everybody want to be fast.. see the cash
Fuck around a weak staff
Get a heat rash
Anything in Bad Boy way, we smash (smash)
Hundred feet stash
Push a bulletproof E-Class
I'm through with being a playa' and a baller
Just loan me one bad bit so I can sparlah
Mase wanna be the one you respect
Keep 'em in your decks
Rock Versace silks over spilled Brunette
Got green, never seen
So you suck my jewels
Clutch my ooze
Anything I touch I bruise
Puff make his own Lord
Nigga, fuck your rules (That's right)
Goodfellas.. you know you can't touch this dude

Chorus:

Don't push us
Cuz were close to the...edge
Were tryin not to lose our head
Uh...hah hah...hah

I get the feelin sometimes, it make me wonder
Why you wanna take us under
Why you wanna take us under
(x2)

Can't nobody take my pride
Can't nobody hold me down...Oh no
I got to keep on movin

Verse Two: Mase

Broken glass.. everywhere
If it ain't about no money, Puff I just don't care
I'm that goodfella, fly guy
Sometime wiseguy
Spend time in H-A-W-A, I-I
(Mase, can you please stop smokin 'La La')
Puff why try...I'm a thug, I'm a die high
I be out in Jersey, puffin hershey
Brothers ain't worthy to rock my derby
No, I'm never drugged, honey when I'm in the club, G
Though I know the thug be wantin to slug me
Could it be I move as smooth as Bugsy
Or be at the bar with too much bubbly
Naw, I think it must be the girls, want to lust me
Or is it simply, the girls just love me
(Brothers wanna)
Rock my Rolls
Rock my clothes
Rock my ice
Pull out glocks
Stop my light
I'm like damn how these niggas got the cut
Used to be my man, how you gonna plot on my wife
Do you think, you snake me.. cuz he hate me
Or you got a P-H-D
Player Haters Degree

Chorus

Verse Three: Mase

Quit that (uh huh)
You a big cat (yeaaa)
Where your chicks at (where)
Where your whips at (where they at)
Wherever you get stacks, I'm a fix that
Everything mass big dreams...I did that
Don't knock me cuz your borin'
I'm record sales soarin.. straight tourin
Simply a lot of men be wantin to hand me
Cuz their words just don't offend me
We spend cheese, In the West Indies
Then come home to plenty, Cream Bentleys
You name it.. I can claim it
Young black and famous
Wit' money hangin out their anus
And when you need a hit.. who you gonna get
Bet against us.. not a sho' bet
We made hits that'll rearrange your whole set
And got a Benz, that I ain't even drove yet

Chorus

Outro:

*(Repeats and fades til end)
Can't nobody take my pride
Can't nobody hold me down.. Oh no
I got to keep on movin


 

All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.